workshop

Asertívna komunikácia v tíme

„ Asertívnosť je schopnosť vyjadriť svoje myšlienky s odvahou a úctou, pričom nezabúdame na rešpekt voči názorom druhých." (Ralph Waldo Emerson)

Leadership Academy

Komunikácia ako základ pre dobrú spoluprácu

Ako vytvoriť  pracovnú atmosféru v tíme  orientovanú na výsledky a zároveň zameranú aj na vzťahy?  Atmosféra, ktorá bude charakteristická výkonom a zároveň vzájomným rešpektom, spoluprácou, podporou a efektívnou komunikáciou. Atmosféra, ktorá vytvorí priestor pre uplatnenie názorov aj ľudí, u ktorých dominancia a sebapresadzovanie nie sú súčasťou ich osobnosti.

Na tieto otázky môžete dostať odpoveď v jednodňovom workshope, ktorý je obsahovo zameraný na témy:

  • Ako ovplyvňuje temperament naše správanie?
  • Emočná inteligencia ako predpoklad dobrých vzťahov
  • Emočný manažment a jeho uplatnenie v praxi
  • Vytvorenie atmosféry, ktorá vytvára priestor pre spoluprácu
  • Všímavosť v komunikácii
  • Verbálne a neverbálne prejavy agresívneho, pasívneho a asertívneho správania
  • Techniky ako asertívne reagovať, alebo povedať NIE s nácvikom
  • Základy typológie osobnosti v práci
  • Súčasťou workshopu je vypracovanie základného typologického profilu a individuálne krátke vysvetlenie každému účastníkovi 

PODMIENKY ÚČASTI:

  • Maximálny počet účastníkov: 10
  • Časový rozsah 8 hodín

VIAC INFORMÁCIÍ k Workshopu?

NAPÍŠTE NÁM A MY SA S VAMI DO 24 HODÍN SKONTAKTUJEME