
workshop
Asertívna komunikácia v tíme
„ Asertívnosť je schopnosť vyjadriť svoje myšlienky s odvahou a úctou, pričom nezabúdame na rešpekt voči názorom druhých." (Ralph Waldo Emerson)
Leadership Academy
Komunikácia ako základ pre dobrú spoluprácu
Ako vytvoriť pracovnú atmosféru v tíme orientovanú na výsledky a zároveň zameranú aj na vzťahy? Atmosféra, ktorá bude charakteristická výkonom a zároveň vzájomným rešpektom, spoluprácou, podporou a efektívnou komunikáciou. Atmosféra, ktorá vytvorí priestor pre uplatnenie názorov aj ľudí, u ktorých dominancia a sebapresadzovanie nie sú súčasťou ich osobnosti.
Na tieto otázky môžete dostať odpoveď v jednodňovom workshope, ktorý je obsahovo zameraný na témy:
- Ako ovplyvňuje temperament naše správanie?
- Emočná inteligencia ako predpoklad dobrých vzťahov
- Emočný manažment a jeho uplatnenie v praxi
- Vytvorenie atmosféry, ktorá vytvára priestor pre spoluprácu
- Všímavosť v komunikácii
- Verbálne a neverbálne prejavy agresívneho, pasívneho a asertívneho správania
- Techniky ako asertívne reagovať, alebo povedať NIE s nácvikom
- Základy typológie osobnosti v práci
- Súčasťou workshopu je vypracovanie základného typologického profilu a individuálne krátke vysvetlenie každému účastníkovi
PODMIENKY ÚČASTI:
- Maximálny počet účastníkov: 10
- Časový rozsah 8 hodín